shopp shopp

Nu måste jag skynda mig !
Har precis målat naglarna och lyssnat sönder Takidas låt Curly Sue. Den är ju så förbaskat bra och går verkligen inte att tröttna på. Jag har massor kvar att göra och ska vara hos sebbe vid 6. Har precis målat naglarna så kan inte göra något förutom att sitta still. Bra planerat, jäkligt bra.
Jag har dessutom slagit rekord, har inte kollat på Greveholm på hela dagen och jag mår faktikst... bra. Kanske beror det på att Greveholm tog sebbes plats på ett sätt men nu är ju sebbe här så !

Eftersom att jag känner mig rätt så stressad, har varken sminkat mig, fixat håret, packat väskan eller någonting så hinner jag inte heller lägga in bilderna jag hade tänkt. Lovar att fixa det direkt imorogn när jag loggar in !
Ha en trevlig kväll guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0