REA

Jag älskar rea ! Vart man än går så ser man dom stora reaskyltarna, jag har fyndat riktigt mycket och känner mig super nöjd !



Spänne - Glitter & Glamour REA 10kr
Hårspännen - H&M 20kr
Skärp - Veromoda REA 20kr


Dom var ju lagom snygga på bilden, när dom sitter på är dom ruskigt snygga vill jag lova.

Jeans - Cubus 199kr



Tee - Cubus REA 50kr



Hängselklänning - H&M barnavdelning REA 50kr.
Det är detta ljuvliga plagg jag ska göra om, fick såklart insperation av min underbara kusin.
Bild kommer sedan, måste hinna duscha innan jag ska dra till min älskling där vi ska grilla och ha det mysigt med alla som är där.



Ribbat linne med blommor - Vermoda REA 80kr
Det är ett linne men jag ska göra om det till en kjol. Det är storlek L men den blev supersnygg som linne också !

Här var alla inköp, lite bilder kommer in sen på den omgjorda kjolen. Slänger även in en dagens outfit.
Nu ska jag packa upp alla mina badrumssaker och kasta mig in i duschen, runt 6 bär det av till världens underbaraste !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0