now or never

Har suttit framför datorn från middagen och fram tills nu, jag har nämligen kommit igång med mitt "the sims beroende" igen, great ! Men jag tycker det är skit kul rent ut sagt, den här gången gjorde jag en gammal tant vid namn Berit som bor med sin söta katt Otis. Hon har en stor trädgård och älskar att dricka kaffe med sina vänninor, haha. Skön jag är.

Nu hade jag tänkt läsa lite i min harry potter bok som jag inte läst i på åratal, saknat det lite.
Måste även komma igång med min träning nu innan skolan, ska ju börja gymma med mina kära vänner på brommaplan. Kanske ska springa ner och fånga upp lite info imorgon så att jag vet vad jag ger mig in på ! Men nu är det god natt, dröm sött & vakna blött.

Kommentarer
Postat av: Linda med familj

Åhh hoppas att de går bra med träningen :)

2008-08-11 @ 10:39:40
URL: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0