morgon träning

Jag känner mig så pigg även fast klockan är 9. Vaknade hyffsat tidigt imorse, tog en dusch och drog sedan till gymmet. Tränade kondition i en halvtimma och efter det gick jag hem, det fick duga för idag.
Gick hem och duschade ännu en gång, gjorde mig iordning och åkte efter det in till vällingby för att möta upp min älskling, vi åt en god lunch tsm och hade det lite mysigt men sen var han tvungen att dra till en kompis och jag började min shoppingrunda. Det blev en stickad tröja (det plagget jag åkte in för att köpa) det fick bli en ganska vanlig från GinaTricot men man kan säkert göra den snyggare med lite shyssta accesoarer. Köpte även ett par vita sickade strumpbyxor och ett par knästrumpor som jag hade tänkt ha utanpå strumpbyxorna.

Lägger upp lite bilder på mina inköp och måste sedan börja packa min skolväska inför morgondagen, ska möta söta lilla issa som vanligt tio i 8 så får jag lite trevligt sällskap till skolan. Nu hade jag tänkt fixa mina naglar och ta en kopp the.
Vi hörs imorgon gullungar, då kommer det även upp en dagens outfit !






ursäkta för dom dåliga bilderna men orkade inte, haha.
ni får se kläderna bättre någon gång när jag har dom till en riktig outfit !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0