mina fjärilar

Usch vad jag känner mig tråkig som aldrig bloggar längre, förvånad över alla läsare som endå hänger kvar och läser varje dag.. Men de sista dagarna av sommarlovet har jag velat göra allt annat än att slösa bort min tid framför datorn (sims & greveholm räknas inte!).
Imorgon är det back to school, ja hur känns det ? Mina fjärilar har inte kommit än men magen är nog full av dom imorgon, allt är fixat och klart. Kalendern är äntligen färdig fixad, kommer bilder sen. Kläderna är snyggt ihopvikta på min fotölj och väskan är packad med alla viktiga saker som behövs för att överleva.

Just nu har jag precis fixat mina naglar, målade dom i en lila nyans, ja jag väntar redan in hösten ! Synd att jag har shoppat upp alla pengar till jobbiga sommarkläder som jag inte kan använda längre, jag skulle behöva en ny skön och bauta stor halsduk + en snygg höstkappa. Medans jag ska ha råd med det så ska jag klippa mig och eftersom att jag har stora planer för det kommer det inte att bli billigt ska jag säga er. Måste även spara pengar till presenter, min kära syster fyller år den 6e september och min underbara pojkvän strax där efter, 12 oktober.
Så nu måste jag verkligen tänka till och lära mig att prioritera.

Tänkte ladda över bilderna på min kalender och sedan läsa lite i min harry potter bok. Har legat och funderat om jag ska stanna uppe och kolla på satc avsnitten som börjar runt 11. Får kolla upp när 12an går imorgon och när jag ska gå upp, det låter ju väldigt frästande men vill inte missa all viktig informatin imorgon p.g.a sömnbrist.


kolla in dom fina rosorna jag fick av min söta sebastian när jag hade kommit hem från landet, det var ju ungefär en vecka sedan men bara för det ska dom inte slängas.
har torkat dom och hängt upp dom vid min spegel, gör så du också. enkelt och riktigt snyggt !


Kommentarer
Postat av: angelica

fan va gulligt!

2008-08-22 @ 16:53:01
URL: http://bajsmakargatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0