mamma mia vad bra filmen var !

Nyss kommit hem från en underbar kväll med min underbara pojkvän som jag har varit tillsamans med i 8 underbara månader ! Vi gick runt i stan, min shoppinggalna pojkvän hittade ett par marinblåa chinos men jag kom hem tomhänt. Vi gick på bio och såg Mamma mia, jag tyckte den var super eftersom att man blev så glad av den men sebbe gillade den lite mindre eftersom att det var en musikal och det är kanske inte riktgit killars grej.

Skoldagen var toppen igen, på lunchrasten tog jag och beatrice en promenad längst vattnet. Vi satte oss på bryggan och pratade om allt och alla medans vi spanade in alla super läckra båtar !
Imorgon börjar jag kvart över 8 och måste då gå upp vid halv 7 så det blir inget sex and the city får mig ikväll. Får helt enkelt spela in det ! Nu ska jag göra mig iordning efter duschen och sedan göra mig en god macka och njuta av några avsnitt av greveholm.

Till min kära pojkvän, tack för en super duper kväll ! Du gör mina dagar älskling, jag har fallit pladask för dig och vi har gått igenom så mycket, mest bra saker.
Om några månader har vi ett år och jag vill verkligen ha dig i mitt liv för alltid, med våran kärlek känns det som att vi kan få allt att funka. Jag hoppas att du känner likadant för jag älskar dig så djupt mycket och mitt liv utan dig skulle inte vara värt att leva.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Du och jag genom allt. Det känns så bra. Pirrande känsla i magen, det betyder LYCKA! :)

2008-08-21 @ 00:32:10
Postat av: Anonym

vad dålig du är på att uppdatera sötnos!

2008-08-23 @ 16:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0