john bauer !

Jag lovade ju att börja uppdatera mera och det löftet ska jag hålla !
Idag var min första dag på gymnasiet john bauer - frisör. Dagen blev så mycket bättre än vad jag hade trott och allt var super snyggt och skit kul. I början var jag jätte nervös och när jag är närvös så kan jag varken sitta still eller vara tyst. Började prata med en jätte snäll tjej som hette Beatrice, vi blev genast kompisar och det känns redan som att vi passar bra ihop och kommer få det kul tillsammans under åren.
Skolan har byggts ut sen förra året, frisör och florist är helt nytt för iår ! Så vi har jätte fräsha lokaler men salongen är inte klar än. Det var några idioter som tog rören förra året för att dom ville åt kopparn, hur dum får man bli ? Så det sprutade vatten i 9 timmar och då kan ni ju fatta hur mycket som blev förstört..

Schemat är jag rätt så nöjd med, börjar 8 varje morgon och slutar mellan 3 & 4. Tänkte direkt att min träning sumpades där eftersom att vi säkert kommer ha massa läxor men våran mentor sa att vi får inga läxor utan det vi inte hinner göra klart på lektionenra får vi göra hemma, sen kanske vi får hem lite små saker men inga riktiga läxor !
Guuud så glad jag blev, då har jag tid för träning, kompisar och det viktigaste av allt, min kärlek till min underbara sebastian.

Imorgon börjar vi kl 9 och redan nästa vecka ska vi ut och campa, det känns inte alls läskigt längre utan ska bara bli kul. Nu hade jag tänkt fylla i alla papper vi har fått och sedan spela sims ett tag.
Pappa kom hem med en god yoghurt som jag ska testa, får bli min lunch. Vi hörs sen, nu ska jag planera lite för imorogn ! Pusshej

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul att det känns bra gumman! Vill träffa dig? Hinner du på fredag? Då slutar jag vid halv tre.. Hör av dig, love you

2008-08-19 @ 16:10:43
Postat av: Sebastian

Lycka till de här tre åren gumman. Go get 'em! <3

2008-08-19 @ 16:33:43
Postat av: F

vad härligt att det verkar så bra. Har själv ångest inför nästa vecka då jag börjar.

kram / freja

2008-08-19 @ 17:59:39
URL: http://freia.blogg.se/
Postat av: John

Inga läxor? du har hamnat i paradiset:)

2008-08-19 @ 21:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0