jag orkar inte

Det känns som att all min energi bara sugs ur mig ju närme skolan man kommer, nu är det bara helgen kvar och sen är sommar 08 förbi. Hur sorligt låter inte det ?
Jag vill tillbaka till landet, jag vill ligga i en av solstolarna med ett nytt nummer av sofies mode och en bok i handen, känna solen bränna över hela kroppen. Veta att man har hela dagen på sig att steka och sedan vet man att kvällen väntar något roligt. När man sedan ska gå och lägga sig och byter om så ser man dom tydliga stäcken, yes jag har fått färg !
Nu är mina ränder helt borta, jag känner mig så blek och ful igen.

Idag när jag var i vällingby så sprang jag och emmy förbi hälsokost butiken, jag gick in och frågade desperat efter ett par piller som håller kvar brännan och som gör dig brun. Gissa vad jag hittade, perfekta piller som gör dig brun ! Dom innehåller även vitaminer som är bra för huden. 150kr för 60 tabletter, bara rusa till närmaste hälsokost bod.
Tycker redan jag börjat få lite resultat, hihi.

Nu ska jag sova, har precis sagt god natt till min älskling. Tror att jag ska slå på greveholm och kolla några avsnitt så kommer jag sova gott !


jag kommer sakna er
jag i blå klänning

Kommentarer
Postat av: angelica

du var finast älskling!! bästa kusinen i världen <3

2008-08-15 @ 12:33:48
Postat av: Malin

Hej gumman! Jag är hemma nu. Är allt bra med dig? :)

Jag saknar dig! <3

2008-08-15 @ 13:01:55
URL: http://maldrin.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ja, man kommer sakna alla jättemycket!



PUSS

2008-08-17 @ 10:37:33
URL: http://lifeasjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0