ikea

God morgon världen.
Vaknade upp hos min söta pojkvän, alltid lika mysigt att vakna upp av en mysig puss eller en smekning på kinden. Klockan är inte mycket men är redan klar i stort sätt, sebbe har åkt till jobbet och jag sitter hemma med hans syrra. Pappa kommer och hämtar upp mig vid halv 12 så ska hela familjen till IKEA, wiie. Länge sen jag var där, får alltid en mysfaktor känsla när man åker dit, vill bara flytta hemifrån och åka till IKEA och börja inreda !
Efter lunch och efter IKEA turen ska jag hälsa på min kära morfar, usch vad jag saknat honom. Eftersom att han har blivit gammal och fått så ont i ryggen så kan han knappt gå ur lägenheten.
Nej nu ska jag gå ner och sätta mig och kolla på tv med sebbes söta syster !

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag tycker också att det är fett mysigt att vara på IKEA! Jag ser alltid till att följa det om mamsen eller papsen ska dit! :$

2008-08-18 @ 08:40:43
URL: http://maldrin.blogg.se/
Postat av: S

uppdatera snygging!

2008-08-18 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0