honey, im home !

Nu sitter jag i min säng med laptopen i knäet och en kopp kaffe bredvid, jag är så sjukt trött. Vet inte varför men känner mig både yr och seg. Men det ska det bli ändring på för idag har jag massa planer om vad jag ska göra, inge stora planer utan bara fixa och dona här hemma.

Jag kan inte beskriva med ord hur underbart det var att träffa min Sebastian igen, jag blev helt varm i hela kroppen och visste inte vart alla lyckliga känslor skulle ta vägen, kvällen igår på grönan var iaf super trevlig ! Tyvärr vann inte sebbes familj men allt är ju inte att vinna, eller hur.
Fick en bukett med jätte fina rosor av min söta älskling, så dom står i en vas nu i mitt fönster !


Dagens planer
Jag hade tänkt fota alla min inköp som jag inte hann fota där uppe, sedan packa upp alla 10 väskor, blää så tråkigt.
Ska även göra om en kjol som jag köpte och sedan börja fixa iordning min skolkalender lite smått, vill ju ha den på mitt sätt ! Bilder kommer så klart sen, nu ska jag sätta på lite bra musik så att jag kan dansa runt bland alla väskor och sedan tar jag med mig datorn och kameran in till vardagsrummet där jag ska kolla på greveholm och börjar komma igång med det jag hade tänkt mig.
Vi hörs snart honeys !

Kommentarer
Postat av: sanny

så mysigt, visste inte ens om att det fanns nå orsa innan jag träffade sambon :P

2008-08-09 @ 13:32:17
URL: http://sannyt.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: eller hur, det vita linnet skulle man inte tacka nej till :)

2008-08-09 @ 14:46:50
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket gymnasium ska du börja på?

2008-08-09 @ 16:52:15
Postat av: natalie

svar anonym : om du inte äns vågar skriva in ditt namn så behöver du inte veta :)

2008-08-09 @ 17:01:52
URL: http://twiggys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0