familjen Olsson

Den virriga familjen Olsson bor i en lägenhet i stan. Inför julen drömmer de om en vit jul på landet. I tidningen hittar de en annons "stort hus på landet", som de bestämmer sig för att hyra. Genom ett missförstånd förväxlar de huset med ett slott: Greveholm. Väl inflyttade på slottet dröjer det inte länge förrän barnen upptäcker att det rasslas och suckas i korridorerna... Det spökar ! Men slottet ruvar också på större hemligheter.

Låter det inte underbart ?
Ni tycker säkert att jag är sjuk i huvudet som sitter och kollar på en julkalender mitt i sommaren och den är ju för barn till och med. Men det gör inget, den har hjälpt mig genom dom tråkiga och regniga dagarna jag inte haft någonting att göra, den har gjort så att jag kan somna på kvällen om jag har haft svårt att sova och tänkt mycket på min älskling.
Jag lovar att den kommer hjälpa mig genom allt plugg som kommer dyka upp på gymnasiet, jag visste inte att man kunde få 2 dvd skivor som en bästa vän ?

Okej jag är sjuk i huvudet

Kommentarer
Postat av: Camilla

ja vi mös hela dagen igår. .

2008-08-06 @ 09:29:44
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Josefin

Detsamma! Min kväll var bra men inte sömnen som kom efter :P

2008-08-06 @ 09:34:55
URL: http://cityfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0