en torsdags fika

God morgon alla !
Vaknade runt 10 och gick då upp eftersom att jag kände mig utvilad och pigg !
Har ätit frukost och fixat mig iordning, ska möta Emmy i vällingby runt halv 1 så tänkte ta det lite lugnt och kanske läsa lite i min harry potter. Idag efter fikat ska jag och mamma åka och kolla på min skola, det ska bli ritkigt spännande faktikst. Har inte varit inne på John Bauers hemsida så ska lusläsa den nu.
Det kanske kommer upp en dages outfit senare, den är väldigt lik gårdagens, slut på bra fantasi.
Vi hörs när jag kommer hem igen, och då vill jag ha massor med kommentarer att svara på ! Så att jag har något att göra.. dom börjar minska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0