en ny plan

Jag vet nog vad ni tänker, jag tänker inte nämna det den här gången för det känns som att det är det enda jag tjatar om när jag skriver. Men jag har kommit på en grej för att jag ska blogga mer, det är jobbit nu när vi inte kommit igång med schemat än för då blir dagarna ostrukturerade. När vi börjar med schemat (nästa måndag) så ska jag börja skriva varje dag när jag kommer hem från skolan och ska även fota dagens outfit innan jag går till skolan, då får ni ett smaskigt inlägg på kvällen med både en outfit, vad som hänt under dagen och lite till.

Just nu är jag hemma hos sebbe men han ska snart iväg och jobba och jag ska bege mig mot brommaplan för att möta upp tjejerna, idag blir det första gången jag gymmar. Ska bli spännande att testa, skönt att gymma med kompisar också för då blir man lite extra poshad.
Nu ska jag mysa lite med sebbelooo innan han drar och sedan ska jag äta frukost och börja packa ihop alla mina saker som redan ligger utspritt i sebbes rum, jag är hopplös.
Sebbe säger alltid precis innan jag ska dra "åh gumman, jag kommer sakna att det är så stökigt när du drar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0