en liten outfit

God morgon !
Jag och sebbe sitter i soffan och kollar på fotboll, snart ska han dra iväg och jobba och jag ska möta upp Astrid & Sanna i brommaplan. Nu tror jag att mamma har ringt och bokat tid till mig, jag ska äntligen klippa mig !
Ska klippa topparna, färga håret brunt och ska våga prova på en lugg också.

Här kommer en outfit för dagen, skönt att det fina vädret kom så att man får njuta av sommarkläderna ett litet tag till.


Kjolen var ett rea-fynd, kommer från Vero Moda.
Det är egentligen ett ribbat linne men för mig fick det bli en kjol !

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ gör för guds skull inte brunt och lugg. Det är bra som det är nu, ändra inte

2008-08-14 @ 10:24:49
Postat av: natalie

haha jasså, och vem kommer det ifrån ?

2008-08-14 @ 10:44:00
URL: http://twiggys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0