en helt vanlig dag

Gud vad jag har ångest, det är jätte jobbit för jag har så blandade känslor om att börja skolan och dessutom i en ny skola så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Imorgon ska jag och mamma åka och kolla på min blivande skola, det ska bli riktigt spännande ! Fick ett brev från skolan också för några dagar sedan där det stod att dom tyckte det var roligt att jag skulle börja där, tackar så mycket. Och så stod det även att vi ska åka ut med hela klassen och övernatta i skogen för att alla ska lära känna varandra, hallå. Kan vi inte bara ta en fika eller något ?

Idag har jag iaf varit med min super söta pojkvän, vi har bara chillat och haft allmänt kuuuul. Fram mot eftermiddagen gick vi ner till brommaplan där vi mötte upp Astrid, Bea & Sanna. Sebbe var tvungen att dra rätt så tidigt eftersom att han skulle till jobbet så vi tjejer traskade hem till Astrid där vi kollade på film.
Nu har jag precis gjort ett fotbad eftersom att mina fötter var döda efter 3 dagar i stan med mina gladiators. Ligger nu i sängen och läser harry potter, har ju glömt bort allt som hänt i dom senaste böckerna och måste uppdatera mig innan den nya filmen kommer !


jag är stolt över att kalla dig min kusin


Kommentarer
Postat av: angelicaaaa

fan va söt du är gumman <333 älskar dig mest

2008-08-14 @ 16:01:09
URL: http://bajsmakargatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0