det är alltid lika underbart

Go'dag gott folk !
Idag har jag varit i stan med min underbara vän Astrid, åh vad det var mysigt att träffas igen !
Vi har varit i så coola butiker som jag inte äns visste fanns, så kul att gå i andra affärer än bara ginatricot och H&M. Men jag har så ont i fötterna efter allt traskande i mina gladiatorsandaler så nu ska jag ta ett härligt fotbad och bläddra i min Sofies mode som jag fick av min älskade pappa.
Vi hörs senare, ska passa på att spela lite sims också ! Hoho, nöööörd.

En outfit för dagen


Här är då min nya tröja som jag fyndade igår, 30 kr från Cubus.
helt sick.


Där ser man tröjan lite mer iaf, kan ta en tydligare bild någon annan gång.

Dags för fotbad ! Pussis

Kommentarer
Postat av: angelica

synd att man såg så dåligt men den såg underbart fin ut, ge mig kläderna!

älskar dig mest kusin <3

2008-08-12 @ 15:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0