bad

Varför har jag blivit så dålig på att uppdatera ?
Känner inte det där roliga blogg-suget längre, förut gick hela dagarna åt att jag satt och kommenterade folks bloggar för att få mer läsare. Ansträngde mig verkligen för att hitta på ämnen att skriva om och uppdaterade varje timme. Men det där suget finns inte där längre, det känns ju tråkigt för jag vill ha kvar er läsare men jag orkar inte anstränga mig.
Snart börjar skolan och jag vill inte slösa bort min ledighet framför datorn..
Ikväll ska jag börja fixa min almanacka och sedan ska jag nog sätta på en film eller se om det är något bra på tv.

Imorgon åker jag och sebastian till kista, vi ska shoppa lite åt honom. Gah, jag älskar att shoppa och speciellt med honom. Han är sånt bra smakråd och snygg stil. Fast imorgon blir det bara shopping till honom eftersom att han har fått sån lön och allt så då är det jag som får vara smakråd, hoppas jag duger. Haha
Nej nu ska jag fortsätta leta snygga stilikoner i tidningarna som jag ska klistra in i almanackan när jag sitter på någon tråkig lektion eller nåt.


en av mina stilikoner, men favoriten är fortfarande lauren conrad.
vem är eran ?

Kommentarer
Postat av: Sara

blake utan tvekan, grymt snygg. :)

2008-08-12 @ 17:52:53
URL: http://saramarian.blogg.se/
Postat av: jessica

min är lauren conrad! hon är helt grym ! :D

2008-08-14 @ 12:34:03
URL: http://jessicamodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0