a nolifer

Usch vad tråkig jag känner mig, har varit hemma hela dagen utan några som helst planer. Men det enda jag har hunnit göra är att städa hela mitt rum (vilket känns otroligt skönt), duschat, spelat sims, kollat på greveholm och pratat i telefon med min kusin. Jag och hon är nämligen väldigt lika - båda har inget liv.

Nu ska jag fortsätta med min städning och sedan ska jag en gång för alla börja fixa min kalender ! Kommer kort sen när jag är klar, den ska bli så mig ! Nej nu vill jag inte fastna här, ska ta med mig harry potter boken och lägga mig i syrrans säng och kan kolla på medans hon spelar sims.
Jag har spelat sims hela jävla dagen och just när jag ska spara så hackar den upp sig och så går det inte att spara, kuuuuuul. Fittspel.
Slut för mig, här får ni en outfit från gårdagen !





Kommentarer
Postat av: jennifer

Snyggt Natalie! :D

2008-08-15 @ 20:35:46
URL: http://fashionbyjen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0