you want me so bad

Äntligen är denna skoldag slut, den kändes rätt meningslös faktiskt. Vi håller på med så mycket saker som man ska göra på datorn så allt arbete hade jag hemma och kunde därför i stort sätt inte göra någonting alls på lektionerna. Men då har jag massor jag ska göra när jag kommer hem ist, great !

Såg ni vädret imorse ? Snösnösnö,  gah jag blir så deppig. Vafan ge oss lite vår nu ! Snön ville vi ju ha i december inte i april..
Men vad kan vi göra åt saken, det är bara hålla humöret uppe ! Vilket jag är bäst på, hoho. Nu ska jag börja plugga innan sebbish kommer,  det blir väl runt halv 8 typ. Det är perfekt för då hinner jag plugga och duscha, fräsha upp mig lite efter en hel skoldag.
Ni kanske har turen att jag hör av mig ikv annars så skriver jag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0