valborg !

Hej allesammans, hur känns det att få 4 dagars ledighet ist för bara två ?
Jag tycker det ska bli underbart, 2 dagar extra att umgås med kompisar, pojkvänn och om vädret nu bjuder på lite extra sol kan man ju även passa på att sola.

I måndags var jag på S studentmiddag, det var roligt men också lite stökigt. Det serverades ju såklart vin och öl till maten för dom som var över 18, d.v.s. alla förutom mig hoho. Jag åkte hem med hans föräldrar runt 10 för då började den riktiga festen.
Igår var det en vanlig skoldag men eftersom att varken jag eller J gillar biologi & matte särskilt mycket och vi hade vikarie på båda så hade vi "ont i magen" och åkte hem. Eller först åkte vi in till stan för att lämna tillbaka en tröja som jag inte längre ville ha och vid tunnelbanan träffade vi våran kära svenska lärare som gjorde oss sällskap in. J åkte till brommaplan och jag åkte vidare mot vällingby, skulle överraska min pojkvän och störa honom i hans aktiva plugg. Han blev jätte glad och jag stannade där i stort sätt hela kvällen, vi låg och solade på hans veranda, gick ner och köpte pizza, tog en mysig promenad och har lika kul som vi alltid har.
Idag är det valborg, mamma och pappa ska till landet så jag ska tillbringa min natt hos M idag och imorgon sover jag hos Sebbe två dagar framöver.

Jag berättar mer om min valborg när den är över och eftersom att jag inte kommer vara hemma på hela helgen så blir det nog inte sådär jätte mycket updates. Det kommer några bilder sen också från studentmiddagen !

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0