tjenis penis, hoho

Nu sitter jag här med tillräkligt mycket energi för att plugga en timme eller två, åt precis en riktig sommar maträtt som får mig att tänka och längta efter sommaren riktigt mycket, nämligen kycklingsalld. Hur underbart gott är inte det ?
Den här dagen har varit rätt så skön, lagom lång & lagom sköna lektioner. Hann även prata lite med min sötnos, det var riktigt mys, lite love talk på en skoltoalett hoho.
När dagen äntligen var slut kl tio över 3 så drog jag och Sara in till stan, hon skulle kolla ut en väska på Monki men den var tydligen inte så snygg som hon hade trott och otroligt liten var den också, om man hade pressat hade hon nog fått plats med mobilen, ett läppglans och vad man nu mer behöver för att överleva dagen.
Eftersom att väskan fick hänga kvar orörd i affären gick vi för att kolla på lite smink ist och då kom jag på emmys födelsedags fest på fredag, fan tjejen måste ju ha en present !
Det blev därför lite mer shopping på min sida och även jag fick nåra sminkprodukter men nu är det slut shoppat, men vad säger ni om att jag ska börja plugga ? Jag tycker inte det låter som en rolig ide men rätt så vettigt ändå för jag ska ju trotsallt höja mig, så nu säger jag pusshej.

image321
I waaaaaant this

Kommentarer
Postat av: Fanny Gillbjer

snygg klocka!
kika gärna in min blogg om du har tid :D
ha en bra kväll!

2008-04-02 @ 19:12:09
URL: http://fannygil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0