studiedag !

Idag har jag studiedag för fulla muggar, hemma dag heeela dagen !
På förmiddagen blir det plugg och kanske ett bad men efter lunch blir det mysa med min pojkvän. Han ska ta med sitt nintendo 64 som vi ska spela på, ibland får man bli barnslig igen faktiskt. Men det är mest för imorgon, då kommer Dennis & Malin på en mysig filmkväll och när filmen tar slut måste vi ju ha nåt annat kul att sysselsätta oss med och det bästa sebbe & dennis kunde tänka ut var tv spel ! Hoho jag ska äga skiten ur er allihopa !
På lördag blir det ännu en chill kväll hemma hos Claes, sebbes bästa kompis, jag hoppas på att jennifer kommer dit också eftersom att det var riktigt trevligt förra gången hon var med :)
Jennifer är nämligen Claes flickvän.
Nej nu tänkte jag hoppa in i duschen ist för att sitta här och surra och allt och inget, efter det ska jag plugga så att det bara ryker sedan ska jag pussa ihjäl min sötnos när han väl kommer.
Hoppas ni får en bra dag !

image336

Sommar, dags att komma nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0