söndag

Godmorgon sötnosar !
Hoppas ni sovit gott, det har jag eftersom att jag känner mig utvilad men vanade endå halv 9. Suck
Igår var sebbe ute på krogen och jag fick inte ett enda samtal på hela kvällen, ojoj vad kan det leda till ? Hoho jag skojja, jag litar på min älskling. Hoppas bara att jag hör nåt från honom idag

Efter frukosten tänkte jag hoppa in i duschen sen drar jag och mammi in till stan för att tjacka min balklänning. Senare på dagen kommer sebbe över, om det blir sol tror jag vi tar ut en filt och lägger oss i solen och myser, man kan ju hoppas på lite bränna. Ikväll ska vi grilla med några grannar, alltd mysigt. Grillning ger så härliga sommar känslor tycker jag, hoppas ni haft en en lika trevlig helg som mig

Kommentarer
Postat av: Malin

T-shirten har jag köpt på Zara. :)

2008-04-27 @ 14:09:45
URL: http://aldrin.blogg.se
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp en bild på din balklänning?:)

2008-04-27 @ 22:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0