sommar på ingång !

Guuuuud vilken underbar dag !
Hoho vad skönt det är att vara på sånt här toppen humör. Eftersom att det är världsboks dagen idag eller vad man nu kallar denna dag så hade vi 4 lektioner med bara läsning, hur skönt är inte det  ? Jag passade på att läsa min Guldkompassen och den är ju så bra ! Jag har typ fallit för alla fantasy böcker, de böcker jag tänker kasta mig över härnäst; Sagan om ringen, alla harry potter, bärnstenskikaren & det gyllene guld ägget (de böcker som kommer efter guldkompassen), aragon & god natt mister tom. Det var väl alla

Efter skolan tog jag en lång promenad på 40 min hem till min kära vän Sara, vi gick ut och la oss i gräset på en filt och praaaatade och praaatade medans vi proppade i oss godis. Vilket perfekt slut på dagen.
Jag hade tänkt gå och träna idag men eftersom att jag har promenerat så mycket och är både trött och har skavsår så fick jag skippa det för mamma. Städade mitt rum istället, nu tänkte jag läsa (a)
pusshej'

image338

Kommentarer
Postat av: mia

du tänkte inte plugga till nationella eller? :P

2008-04-23 @ 21:59:21
Postat av: Sara

åhh, jag tänker alltid på oss när jag ser blair och serena! perfekta! precis som vi!

2008-04-25 @ 18:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0