sex, rika män & rock 'n' roll

Som ni ser på inlägget nedan är det skrivet av Henrik min klasskompis, han är väldigt duktig på att skriva långt och intressant nästan så att jag vill ge honom ett diplom !
Idag har dagen gått rätt så segt, hemkunskapen som är våran sista lektion och är 1h 40 min lång fick vi bara sitta och planera massa saker, jag höll på att dö av hunger. Men jag hamnae i samma grupp som Adam & Bea och jag förstår inte vad det var med Adam men han skrattade åt precis allting hela tiden, då började ju jag såklart också skratta och lektionen blev genast en gnutta roligare.
Nu ligger jag i sängen med alla läxor utspridda runt hela mig men vilken tur att jag snart ska iväg och träna för då slipper jag göra alla läxor när jag kommer hem eftersom att jag och mina päron har en regel att jag inte tänker plugga efter kl 9.

Imorgon kommer jag inte hinna blogga någonting för precis efter skolan ska jag bara hem och duscha och efter det ska jag dra till Emmy! Det blir en härlig kväll som vanligt med alla tjejer + att emmy har fyllt år och det är klart det måste firas ! Så imorgon blir det inge blogg och tyvärr ser det inte ut som att det blir något på lördagen heller. Direkt när jag vakanr då drar jag över till sebbe som kommer hem kl 8 på morgonen, hoho tror ni jag kan vänta ? Jag kommer stå utanför hans dörr klockan 9.. eller 10 iaf måste ju få sova lite. Så hela lördagen tänker jag bara spendera med min älskling, kl 4 drar vi iväg med hans kompisar på derby matchen och efter det får vi se vad som händer så ingen dator den dagen. Men jag tror ni klarar er utmärkt, jag kommer såklart blogga lite ikv också men efter det får ni klara er. Jag tror ni kommer ha en bra helg, men inte lika bra som min då eftersom att jag kommer ha det bäst ! Hoho

Nu ska jag börja packa väskan med alla sovningssaker och presenter till både sebbe & emms, bye bitches.

Kommentarer
Postat av: Dina

Tack för gratulationen! :)

2008-04-03 @ 18:09:33
URL: http://attvaradina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0