så kommer det alltid vara

Kom precis hem från skolan, eller kan man äns kalla det här en skoldag ?
Vi började med engelska nationella vilket jag antar att alla gjorde (jag kom försent till det), så nu vet ni det.
Eftersom att vi började 3 kvart tidigare, vilket jag hade glömt, skulle vi fortfarande ha en timmes engelska. Hur många tror ni gick med på det, jag & J drog iaf till nockeby pizzera och mitt i maten fick jag ett sms av Crispin att vi skulle ta med oss resten av pizzorna hem till Niklas så vi åt så mycket vi orkade för att dom skulle åså lite som möjligt sen rullade vi till N på våra mätta magar.
Vi fick typ 3 timmars lång lunchrast och efter det kollade vi på film på SOn och så hade vi mingel på språket, man fick cider & salta pinnar. Efter det skyndade jag mig hem, har längtat hem hela dagen. Ville hem och läsa, hoho.
Men har inte ni fått så någongång att ni börjar med en bok som ni inte kan lägga ifrån er och när ni väl går hemmifrån så nästan längtar ni till att få komma hem och läsa ? Så är iaf mitt fall just nu, och nu är jag äntligen hemma !
Jag ska ta mitt glögg tea (jag vet att det är lite sent med glögg tea nu men det är så fruktansvärt gott) och min bok Guldkompassen och sätta mig i sofan någon timme sen får det bli plugg.

image335

jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Jag älskar dig med Natalie! :)

Du är bäst!

2008-04-17 @ 09:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0