plugg fri !

Nu har jag gjort dagens plugg enligt min planering, måste göra en plaering över allt annars blir det inte gjort och jag bara glömmer men jag gillar att planera och ha bra koll på saker och ting !
Så, om jag inte har något plugg, det är absolut inget sevärt på tv, jag är inte på läsa-harry-potter-bok humör, vad ska jag göra då ? Någon som kanske vill ta en promenad i det kalla vädret och pigga upp mig lite ? Hoho.
Jag vill bara att det ska vara helg, i helgen kommer nämligen min syster från England, hon tar med sig en av sina barn men vet inte vem det blir, surprise !
Dom stannar hela helgen men som tur är kommer dom okupera min syrras rum, jag fick behålla mitt !
På lördagen kommer även min älskling för min syrra ville träffa honom, vem vill inte träffa en sån underbar person liksom ? Så hon skulle laga middag åt hela familjen och vi ska ha en riktig myskväll allihopa !
Nu ska jag nog lägga mig och läsa lite trottsallt, vill bara vara ner.
Bye 4 know / N

Kommentarer
Postat av: malinstyle

Mamma har fixat billjetter till Djurgården - Hammarby den 7/5! Det är långt kvar men vill du bli mitt sällskap? :)
Älskar dig

2008-04-08 @ 20:26:49
URL: http://malinstyle.blogg.se
Postat av: malinstyle

Ja självklart är det biljetter till dig också gumman! Älskar dig

2008-04-08 @ 22:10:45
URL: http://malinstyle.blogg.se
Postat av: Sebastian

Jag längtar redan efter helgen! Och inget jobb har jag då heller, helt ledig för DIG! :D

2008-04-09 @ 08:26:52
Postat av: Frida Madeleine

Jag är FFS HAMMARBYARE :O! ska väl dra dit oxå!

2008-04-10 @ 19:09:49
URL: http://fridamadeleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0