movie night

Igår var en mysig kväll med film, tv spel & uno.
De närvarande var Sebbe, Dennis, Malin och jag själv, vi hade mysigt och roligt på samma gång.
Hoho det märks att jag tappat lusen för att blogga, jag orkar inte längre, det är typ inte kul ;P menmen nu får ni ett inlägg iaf.
Just nu sitter jag och pluggar, japp jag pluggar på en lördag, inte alla som är så duktiga va ? Runt 2 ska jag till min älskling, vi ska hem till honom för att lämna mina grejer sen ska vi nog till affären för att köpa med oss middag som vi ska käka hos Sebbes kompis där vi ska spendera resten av kvällen, efter det drar jag hem till S och sover där. Imorgon har vi varit tsm i 4 månader ! Hoho, don´t forget.
Nu ska jag fortsätta med mitt plugg så att jag kommer iväg nångång, ha en trevig helg och lördag framför allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0