min älskling - mitt liv, mitt allt

Hej igen !
Är så hemskt ledsen för dålig uppdatering men i tidigare inlägg skrev jag ju orsaken, jag har mycket att berätta men kommer aldrig orka sitta och skriva det nu. Kommer bli svårt att sammanfatta allt också, så vi får se om jag har tid för det imorgon eller i övermorgon. Nu har Sebbe precis åkt, jag kan inte beskriva hur underbart det var att ses igen men jag känner att vi har kommit varandra närmre efter dom här två veckorna och jag är så kär. Måste bara få ur mig alla känslor som finns inom mig, fast jag vet inte om det är en så bra ide eftersom att jag lovade mig själv att inte bli för personlig i den här bloggen så jag berättar nig bara enbart för min älskling hur mycket jag älskar honom.
Men nu är jag så trött så att jag knappt kan hålla ögonen öppna så jag tänkte göra en kopp te och läsa lite i min bok innan jag svimmar. Hoppas ni alla haft en trevlig & händelserik helg.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Åh gumman, tack så mycket för en underbar helg med dig! Jag har saknat dig så, två veckor är FÖR mycket! ;) Du är bäst!

2008-04-06 @ 22:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0