lördag

Min helg har börjat bra och enligt mina planer kommer den även att sluta bra !
Igår var jag med Sebastian, när jag kom hem från skolan och han från jobbet så chillade vi först ute på våran soliga balkong sedan tog vi en solig promenad ner till affären för att köpa kvällens mat; fläskfillé. Vi skulle käka grillspett !
Köpte även en glass som vi smaskade på påvägen hem, pappa bjöd på en taxi hem senare när vi skulle hem till Sebbe, heeemskt snällt ! Thanks daddi

Idag var det städdag i sebbes kvarter så hela förmiddagen röjjde vi och fick sedan korv och godis, muuums.
Runt 2 sådär begav jag mig till stan i jakt på en balklänning, ett par ballerina och några sommar tunikor som funkar till strumpbyxor.
En balklänning hittade jag efter någon timmes letande, två par tunikor hittade jag också men icke ballerina. Dom jag ville ha var helt slut och då fick det vara.
Ikväll hade jag tänkt ta det lugnt eller något liknande, tänkte först ringa runt till nån kompis och be henne komma hit med en film och lite energi till en härlig kvälls promenad men får se hur det blir med det. Jag känner mig rätt seg faktiskt så det lutar mot en kväll med familjen.
Gå ut och njut nu när naturen bjuder på lite sol och värme.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo dom är jättefina. Hihi ja, jag hoppas att det är okej att jag köpte dom fast du också har sånna. :)
Älskar dig

2008-04-26 @ 20:31:47
URL: http://aldrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0