im sooo sick

Nu ligger jag är i soffan tillslut med en påse godis och en film i fullgång, höhö.
Jag är rätt så pålitlig jag vet, men vet du vad, jag har gjort alla mina läxor så jag förtjänar en paus innan hela familjen stormar in genom dörren och börjar gorma åt mig att städa, plugga, bädda min säng och allt annat shit.
Hade även tänkt lägga ner lite tid på bloggen nu, jag orkar inte fixa ny design utan den jag har nu får vara min trogna vän ett tag till tills jag orkar hitta på en ny. Jag tycker den här är rätt så snygg, inte för att jag gjort den själv men den är enkel och snygg på samma gång, två flugor i en smäll, woha !
Om jag inte ska ändra min design vad ska jag då göra ? Jag ska leta runt bland bikinis, behöver lite hjälp nu inför sommaren. Ni fick tidigare hjälpa mig att välja ut ett par shysta glajjor och jag är nog rätt så säker på vilka jag ska köpa men nu får ni även hjälpa mig att hitta en snygg bikini. Förvänta er ett inlägg inom 1 timme

image326

Kommentarer
Postat av: malinstyle

Mamma kan kanske fixa biljetter till Aik-Dif också. Beror på om inte min syrra vill ha dem biljetterna. Den matchen är den 24/4, haha :P
Men jag återkommer senare om det!
Älskar dig

2008-04-10 @ 14:20:57
URL: http://malinstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0