i want my baby back

Jag hade nästan glömt bort hur skönt det var att ligga kvar de där sista minutrarna efter träningspasset och bara varva ner och rensa tankarna, det var kul att träna för jag blev inte så trött, hah.
Ska bli skönt när jag är 16 då får man göra lite mer saker, skivstång, step pass, gymma och säkert massa mer. Nu ska jag iaf göra en sak som jag alltid fått göra, titta på tv och bara tjocka ut mig i sängen. Jag känner mig så seeeg, det har jag gjort hela dagen men jag skulle faktiskt kunna somna nu. Måste-hålla-ögonen-öppna. Får anstränga mig lite, måste packa nu hann itne förut eftersom att jag drar ut på allt hela tiden. Så typiskt mig och så typiskt onödigt, men det här är det sista ni hör av mig på hela helgen i stortsätt. Men ha det super, lova mig det.

image323
Min första djurgårdsmatch på lördag, bäst för er att ni vinner nu asså !

Kommentarer
Postat av: lisa

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-04-03 @ 20:48:18
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: malinstyle

Gör du? Bromma träningscenter?
Vi var där ikväll och körde aerobics! Haha.
älskar dig

2008-04-03 @ 21:21:46
URL: http://malinstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0