i just love myself

Alla säger hela tiden att idag har dom sin fula dag och håret ligger inte som dom ska, kläderna sitter inte som dom vill och att dom bara är allmänt fula just för dagen. Men då kan ju jag säga att idag är min snygga dag, mina kläder sitter precis som jag vill, jag vaknade upp med en frisyr som går att gå till skolan med utan att stå och fixa sig i en timme, sminket sitter bra och jag är bara så otroligt glad! Är det bara jagsom brukar få såna dagar ?

Om en liten stund ska jag möta J, vi ska göra sällskap till skolan, jag undrar vad hon vill prata om hoho.
Rätt så kort & skön dag idag, stan efter skolan med S och fick även ett medelande att Sebbe skulle ringa mig idag, det var ju trotsallt 4 dagar sen vi pratade sist i telefon.
I stan blir det förmodligen en fika + en väska till S och lite smink till mig. Tyvärr har jag redan shoppat upp alla mina pengar, jag som hade tänkt att hålla i dom ett tag men där ser ni hur det blev med det. Fast jag kan säga med gott samvete att allt jag har köpt har bara varit nödvändiga saker jag bara inte kan låta bli att köpa, så då gör det inget om pengarna tog slut lite snabbare än jag tänkt. Men nu ska jag inte sitta och prata bort min morgon utan göra mig iordning och sen möta upp min bästa vän, have a nice day in the sun(?)

image320

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej, jag brukar också känna så ibland faktiskt. :)
Men varför inte liksom, man blir ju glad!

2008-04-02 @ 15:21:25
URL: http://aldrin.blogg.se
Postat av: Anonym

åh sånna dagar vill man ha oftare !:)
lät riktigt skönt!

puss stina

2008-04-02 @ 21:50:01
URL: http://thamih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0