helg på ingång !

Den här dagen har inte varit den bästa men jag lever, vi skulle ha simtest och 5 min innan fick jag det man absolut inte vill ha när man ska bada. Men jag kämpande mig igenom det med mensvärk och en hungrig mage, alla vet ju att jag är en riktig hårding ! Hoho.
Nu sitter jag här i min säng med en sprallig 5-åring i knäet och en tjej vid namn Camilla som råkar vara min syrra som står i köket och fixar & trixar. Yes min syrra från england har äntligen kommit !
Ikväll ska hela familjen nog bara chilla, prata om allt som hänt och jag ska sova tidigt, fyfan vad trött jag är. När det gäller sånt är jag ingen hårding, tyvärr.
Men imorgon ska vi till outletten i barkarby och lite senare på kvällen kommer min älskling som ska äta middag här och träffa min syrra, ska bli riktigt trevligt !
Nu ska jag sätta på teven och lägga mig och vila, visst är jag trevlig mot min syrra som jag inte sett på ett halv år men de får faktikst ta hänsyn åt mig, jag är trött !

Jag varnar er, öronorgasm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0