god damn youre so beautiful

I ett inte för allt långt inlägg ska jag då sammanfatta min helg, den har varit händelserik och otroligt rolig vilket gör att jag känner stooor ångest för morgondagen eftersom att det innebär skola.

Fredag: Äntligen helg !
När jag kom hem fann jag lägenheten helt tom och tog en stund för mig själv framför datorn med en kopp te, efter nån timme knackade det på dörren och det var Camilla & Lucas som stod där, pappa hade hämtat dom från flygplatsen eftersom dom flugit från England. De har nu varit här hela helgen och gjort den fruktansvärt rolig.
På fredagen tog vi det bara lugnt, hade en pratstund över ett glas vin och jag fick fotmassage så jag somnade tillsut eftersom att det var så avslappnande och skönt.
Dagen var efter det slut.
Lördag: Jag blev väckt runt 10 så att jag kunde hinna duscha och göra mig iordning eftersom att kl 12 skulle alla vara färdigfixade och sitta i bilen redo för shopping. Min pappa ska alltid vara så punktlig så det gäller att vara ute i god tid för att få åka med, när vi kom till outletten trodde jag att jag skulle komma hem med typ 10 shoppingpåsar men jaghittade verkligen ingenting. Jag var på fett dåligt humör eftersom att jag ville shoppa men min älskling åkte dit när han hade vaknat och gjorde mig på bättre humör.
Social som han är började C & S att prata och de kom bra överrens, när vi satt på pizza hut för att äta lunch märkte vi också att Lucas & Sebbe hade en sak gemensamt, Star Wars. Ni är ju bara för söta.
Efter ännu en timmes letande och inga köp åkte vi hem, när vi äntligen var hemma efter en trång biltur med 7 pers i bilen fick alla en god drink och pappa började göra maten. Det blev hummer och champagne, det har börjat bli våran vardagsmat nu för tiden, hoho. På kvällen spelade alla TP och jag satt och läste frågorna och skrattade för att ingen kunde svaren.
Och efter många skratt och sura miner var den dagen slut.
Söndag:
Jag vaknade upp med min mysiga älskling vid min sida, jag har sovit ovanligt bra faktiskt. Brukar alltid bli så trångt och varmt när vi sover i samma säng men nu sov jag bra och kände mig riktigt utvilad !
Efter 30 minuters mys och morgon pussar var jag redo för att hoppa in i duschen, pappa räddade min dag genom att skjuttsa oss till kista där det garanterat skulle bli shopping, vilket det blev men det kommer jag till snart.
Vi åt en gemensam frukost och lämnade sedan av Sebbe påvägen till kista, han skulle på fotbollsmatch och som kille så vet ni nog att det inte går att missa (!) sedan åkte vi vidare till kista medans pappa tog med sig min yngre syrra och Lucas till äventyrsbadet husbybadet.
Den här gången kom jag inte hem tomhänt, nej jag fick med mig en bikini, en strand väska, en klänning till avslutningen + kofta + pumps till den, köpte även en chill kofta men ville hitta tunikor och ett par jeans.
När klockan var 5 var alla trötta och det blev då ingen mer shopping utan vi åkte hem, när jag kom hem var allt bara segt och jag orkade inte göra något - det förklarar min dåliga uppdatering, ber så hemskt mycket om ursäkt.
Nu har jag tråkigt och bara bläää. Usch hatar såna stunder, därför ber jag om ursäkt till er jag pratat med de senaste timmarna om jag varit tråkig, kort i orden eller något liknande. Förlåt till min pojkvän som ringde för inte så länge sen och var lika gullig som han alltid är och så är det en tråkig och sur flickvän som svarar i telefonen, skärpning natalie. Men vi får hoppas att han vet att han är det bästa som hänt mig och jag älskar honom såå mycket, alla har dåliga dagar ibland, förlåt än en gång älskling.

Juste, är det någon som vet vart det finns jeans med dragkedja nere vid benen ? Vill helst ha svarta, tipsa mig ! :)

Kommentarer
Postat av: Frida Madeleine

Gina har!

2008-04-15 @ 18:24:38
URL: http://fridamadeleine.blogg.se
Postat av: Karolina

Jag har sådana, så tjacka helst inte

2008-04-16 @ 10:31:48
Postat av: natalie

hoho jag köper nog vad jag vill, om du inte vill ha likadana som mig kan du låta bli att använda dina då

2008-04-16 @ 12:23:55
URL: http://twiggys.blogg.se
Postat av: lisen

Jag vet ett par snygga. Fast jag tror att det var dragkedja vid midjan och inte vid benen. Men vad gör det, dregkedja som dragkedja, eller hur?

2008-04-17 @ 09:26:36
URL: http://legoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0