forever young

Hej trogna läsare !
Jag vet att det har blivit dåligt med uppdateringar på senaste tiden men jag hinner verkligen inte, funderade på att sluta blogga ett tag men vi får se hur det blir med den saken. Det är bara det att man känner sig tvingad och har en press på sig om man bara hunnit skriva ett inlägg under dagen eller t.o.m. inget.
Framöver kommer det inte bli lika mycket inlägg som förut men jag lovar att jag inte ska sluta helt iaf, jag tycker ju trotsallt det är kul. Men då vill jag också att ni ska sätta igång och kommentera !
Vad har ni gjort i helgen ? tell me

Snart ska jag till skolan, d.v.s. jag har en trååååkig dag framför mig som bara består av plugg.
Efter skolan ska jag till ungdomsmotagningen, hoho det är ingen graviditet eller nåt annat pinsamt, promise.
Nu är jag lika hemlighetsfull som kenza, för det är ju så himla kul för er läsare att man säger a men inte säger b, jag tycker den där tjejen har gjort sin blogg en gnutta sämre, jag uppsakttade den mer förut ! Läser den knappt längre, det är ju synd.
Nu ska jag käka klart min fullkornsmacka, sminka mig, packa böckerna sen måste jag kila !

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Varit med min underbara älskling! (;
Jag älskar dig Natalie!

2008-04-09 @ 08:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0