en liten paus

Regn, skola, massa plugg. Den här dagen är gjord för att man ska känna sig deppig men det gör inte jag !
Har haft en ganska skön dag faktiskt, bara sköna lektioner och inte så lång dag, fick sluta en timme tidigare eftersom att min matte grupp skulle ha nationella vilket jag redan haft. Så jag skyndade mig hem i det otroligt kalla vädret och sitter nu omringad av läxor. En ovanlig sak, jag är på riktigt plugghumör ! Kanske för att jag inte har så tårkiga läxor och har hunnit göra klart det mesta, men hinner ändå inte skriva särskilt mycket. Måste gå tillbaka till plugget nu innan jag blir trött och seg.
Nästa tisdag börjar desperate housewives! Don't forget
PUSS

image324

Kommentarer
Postat av: Malin

Desperate housewives? Oh god, nu blev jag glad! :D
Ha en bra dag Natalie. :)

2008-04-08 @ 17:07:49
URL: http://aldrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0