det vi alla längtat efter

Hörrni sötnosar, våren är här !
Är det inte underbart ? Varje rast under dagens gång sprang jag & J ut och satte oss i solen för att njuta lite av värmen och den härliga vårkänslan som bubblade upp inom en. Nu är det inte långt kvar till sommaren och det lååånga lovet som är så efterlängtat !
Se upp bara att inte tappa lusten för allt plugg eftersom att det är nu det gäller ! Blir det ditt första handsval eller om du har riktig otur ditt sista ? Ja det kan bara du avgöra därför hade jag faktiskt tänkt sätta igång med plugget nu på en gång. Kom hem från stan för ett tag sen, tog en fika med mamma, köpte nåra nya vår/sommar skor och en sak till min älskling som snart kommer hem !
Jag tänkte lägga upp mina inköp men orkar inte skriva vart dom kommer ifrån eller priset eftersom att jag får göra det här lite snabbt, hoppas ni alla haft en bra dag för det har jag iallafall ! PUSS


Kommentarer
Postat av: Malin

Vart köpte du slip-in-en? Skitfina! :)

2008-04-02 @ 15:23:04
URL: http://aldrin.blogg.se
Postat av: Anonym

den där vit/rosa får en verkligen att längta efter sommaren! jätte söta grejs :)

2008-04-04 @ 21:03:48
URL: http://thamih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0