dagens lista

Favoritcafé:Espresso House utan tvekan !
Favorittidning: Solo & Cosmopolitan
Bästa saken som händer i sommar: Att jag får spendera det med min Sebbe
Favoritplagg i garderoben just nu: Min mjukiströja + tights
Längd: 1,65 m.
Byter gärna garderob med: Lauren Conrad !
Vanligaste färgen på mina kläder: Marinblått, svart, vitt, grått.
I sommar kommer jag att gå klädd i: Bikini, shorts
Men absolut inte i: Knälånga kjolar, blommigt eller volanger, usch.
Byxa eller kjol: Byxa!
Sminktips till allmänheten: Skippa foundation, ta på lite solpuder ist för en fräshare och dessutom brunare look.
Mig själv med tre ord: Social, tuff & bäst.
Morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska!
Sparare eller slösare: Slösare!!!
Bästa film: Ojoj, Titanic, A cinderella story & alla harry potter !
Bio eller promenad: Beror på humör och med vem.
Vad vill du jobba som? Frisör
Kaffe, te eller inget? Förut var det kaffe, nu vill jag bara ha te !
Vilken film såg du senast? Det kom jag inte ihåg, harry potter och fenixorden,tror jag.
Har du en besatthet? Hoho ja, mina harry potter böcker, min pojkvän. Men beroende låter bättre

image337

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0