St:Martins

Jag kom precis hem från besöket på ett av mina gymnasieval, jag tror jag har hittat den rätta ! (;
St:Martins gymnasium blev genast favoriten med stort F, super trevliga lärare och elever som berättade precis allt. Det som var lite tråkigt var att det gick bara en kille på frisörlinjen och gissa vem det var, ett emo från min skola som gick ut förra året, jippie. Men de som vill bli snickare ligger i samma korridor som oss och där fanns det massor med snygga killar, jag skojjar inte. Det var snygga killar överallt !
Jag ska såklart kolla på nåra fler gymnasium men den här verkar riktigt bra.. =)

Alla prov är avklarade för den här veckan men nästa vecka är det nya tag igen, har matte & geografi prov.
Men nu ska jag inte sjunka länge in i min plugg-deperation (om det finns nåt som heter så, det lät bra iaf) utan nu ska jag bara chilla, ta en dusch och kolla på tv. Typiskt att det är torsdag för då är det inte så jätte bra tv-program, hade hellre behövt den här ledigheten igår eftersom att det var säsongs avslut på grey´s ! Otroligt sorligt.. usch jag grät faktisst, nu vet ni det också.
Men nu är det chill som gäller och om jag orkar kanske jag pluggar lite matte, vi får se.
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0