Rött är sött

Nymålade naglar i en röd lite tomte aktig färg typ.

Jobbig dag på jobbet, gjorde världens misstag igår som jag aldrig ska göra om. Hade prismärkt fel så jag fick prismärka om alla 200 smink produkter jag äntligen hade blivit klar med dagen innan, inte kul precis.
På lunchen gick jag till en spel affär (tro det eller ej) men jag kom tillbaka med Counter-strike spelet i handen, M bara gapade, men det är kul jag lovar ! Efter det gick vi och köpte kaffe för att kunna överleva de 3 sista timmarna och efter det köpte jag ytteligare en sak, en plattång. Det var julklappen jag skulle köpa men mammi & daddi skulle betala. =)

Nu är det 15 min kvar till DH, måste börja förbereda.
Titta på det allihopa, det är bäst ! Puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0