Prison break, back in my TV

Dagen har gått snabbt, väldigt snabbt.
Lunchen tillbringade jag med M och H, två jätte trevliga tjejer =) Efter det åkte jag till träningen och efter en timmes rörelser, svettig och fräsh åkte jag hem för att duscha. När jag kom hem hittade jag två tidningar på sängen, en jul katalog från NK och H&M. Fixade lite vanilj te och började bläddra i dom, imorgon ska jag köpa lite saker, bl.a. en sak mina föräldrar ska ge mig i julklapp men jag ska köpa den, haha.

Har kollat på csi NY och ska snart fortsätta kolla på Prison break, missade de senaste avsnitten men nu ska jag uppdatera mig igen och fortsätta följa det. Otroligt spännande ju !
ha de bra'

image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0