Och så var det helg igen

Japp nu var det helg igen, känns det skönt ?
Det tycker jag, även fast det kommer bli ännu en "ta det lugnt" helg. Måste vila upp mig efter veckan för jag är helt slut körd, och jag ska börja med ett bad, ansiktsmask, lite lugn musik & tidningar.

Helgens planer: Fredag- bara chill
Lördag- kanske träffa E, till morfar på kvällen (han fyller år snart!) så blir det middag där och lite mys typ.
Söndag- plugg för det mesta, om jag hinner en snabbis till stan också.
Som ni ser är min helg inte så full vilket är rätt skönt för då har jag tid till att vila och plugga, nästa helg blir det nog lite julklapps shopping. Och om jag orkar så ska jag leta ihop lite saker och lägga upp en lista på julklappar man kan köpa till släktings kategorierna. Men nu lockar badet, pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0