Miss av mig

Förlååt att jag inte har skrivit på ett tag, men så länge sen vardet faktisst inte. Just nu sitter jag och pluggar kemi men tog en paus eftersom att man blir helt trött i huvudet av att sitta och läsa om massa kemiska formler som man aldrig förstår sig på för länge.
För en stund sen pratade jag med mammi, hon var i stan och sa att hon hade hittat en snygg tröja hon tror att jag skulle gilla så hon skulle köpa den och ta hem och visa =)
Min syrra kom också hem för en stund sen med en stor påse, men inte med kläder i utan julpyssel. Hon ba: "Titta natalie nu kan vi julpyssla" Hon är så söt =)

Idag i skolan höll jag på att få en hjärtatack, vi hade geografi läxa tills idag som jag hade glömt att göra + att jag och J kom försent till lektionen. Så när vi kom in i klassrummet låg det typ 5-6 randiga papper på våra bänkar och läraren sa "Ja tjejer idag ska vi ha ett oförbrett prov på 50 frågor". Vi typ "Whaaaat?!"
Gud vad rädd jag blev, jag hade nog inte klarat det om det hade varit sant men som tur var så har vi en lärare med humor bara =P

Nej nu måste jag tillbaka till mitt pluggande innan jag tappar lusten helt, skriver mer ikväll.
Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0