Måndag

Godmorgon, godmorgon !
Sovit gott ? JAAA ! Mamma hade stora problem med att få upp mig ur sängen, jag älskar min säng.
Full men kuddar, två filtar och såklart ett täcke också, ett dunis =)
Börjar 10 idag, jobba hela dagen lång, sedan träning. Hade tänkt hinna åka förbi skolan för att hämta upp lite skolböcker men det ser inte ut som att det finns tid över så jag får börjar plugga lite smått med dom böckerna jag har.
Gårdagen var trevlig, J ringde också, det var ett tag sen nu =) Vi pratade och pratade men var tvungen att sluta eftersom att min film började igen och jag kunde inte missa !

Är trött och vet därför inte vad jag ska skriva, det kommer inte upp nåt bra i huvudet så mitt inlägg slutar här.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0