Jag & min syster

God kväll !

Idag var jag i stan med S, hade tänkt att få med mig lite julklappar hem till familj och vänner men nej så blev det inte. Det som följde med hem var ett armband från Glitter och en rouge från Maybelline (den där som är i mousse form) tipsar verkligen om den. Suuper bra ! Lätt att ta på och ett perfekt resultat på kinderna.
S köpte lite smycken också & smink, imorgon får jag mitt barnbidrag + månadspeng så då blir det mer shopping ! =)

Ikväll är mina päron borta så jag blev barnvakt till syrran, vi har julpysslat (liite tidigt men kul =) och just nu tittar vi på film. Hinner inte skriva så mycket mer för hon klagar på att jag är osocial när jag sitter framför datorn haha =P
Men jag lägger upp en snygg outfit sen, antingen från kändis eller nån annan, lägger upp en outfit iaf.
Ha de najs ikväll, och ta det lugnt (;

image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0