Helt slut

Jag är helt slut, har pluggat i stort sätt hela dagen. Vaknade lite för sent kanske, vaknade elva men gick upp 1. Så sköönt att ligga och dra sig ju.
Eftersom att det är kemi prov imorgon har jag pluggat varenda minut den här dagen, hann med lite engelska, svenska och skriva rent min lab rapport i fysik, hoppas på ett vg iaf =)

Nu är det snart sagan om ringen på tv, börjar 9 på 5an tror jag. Jag älskar första filmen, den är så mysig i början när Gandalf kommer till Fylke och Frodo blir så glad, så gulligt !
Ska lägga mig i sängen och läsa igenom min sammanfattning ännu en gång medans jag lyssnar på musik. Det känns som att jag inte hunnit med nånting den här helgen, eller okej jag var i stan igår men det var bara nåra timmar, nästa helg blir det lite mer rörelse får vi hoppas !
Ha en trevlig söndag everyones <3

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0