Fysik prov

För några minuter sedan gjorde jag klart ett fysik prov om magnetism och induktion, låter lockande va ? Det kan jag säga att det var det inte. Och bra gick det inte heller, men hur hade dom tänkt att man ska hinna plugga till allt.. ?
Vi hade två prov den här veckan och två prov nästa vecka + alla 100 läxor vi får i varje ämne. Nej usch hemsk tanke ! Har iaf avklarat två prvo, three more to go

Efter skolan ska alla i min klass till dramaten för att titta på Ett drömspel av August Strindberg men jag kom på att jag inte kunde eftersom att jag ska på öppethus på St:Martins gymnasium, det kan man ju inte missa. Det handlar ju liksom om min framtid. Våran svenska lärare verkade inte bli så glad att jag sa nej till teatern men skit samma, en annan lärare tog min biljett och blev tydligen överlycklig, det var ju bra =)
Nästa lektion är matte och sedan slöjd, just nu håller jag på med julpyssel ! Ironi..
Ha en bra dag & kväll alla ! Hejdå'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0