Frukost på Tiffany´s & Coldplay

Fikan hos morfar var mysigt, fick också dit min fullbokade morbror. Han stannade en halv timme för att njuta av fikat men sedan var han tvungen att dra igen, trevligt hörru (;
Min morfar lever typ för sina böcker, han kan verkligen allt om alla, lite coolt faktisst. Så jag gick till hans lilla bibliotek för att se om jag skulle hitta nåt kul och efter några minuters letande så hittade jag Frukost på Tiffany´s, har längtat efter att få se filmen men det har inte blivit av, så jag tog chansen att låna boken istället.
Jag la mig i soffan och började läsa medans jag lyssnade på favoriterna Coldplay, funkar alltid i alla lägen ! =)

Nu är vi hemma och jag tänkte ta en paus från datorn och försöka komma in i boken medans jag väntar på maten, sedan ska jag fixa lite saker med min syrra. Vi har typ lite jultraditioner vi alltid gör, töntigt men kul !
Njuut av den sista lediga kvällen innan skolan är i full gång igen, för det ska jag göra ! =)
Pusshejs


image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0