Farsdag

Hej & god morgon !

Idag är det farsdag, så grattis pappsen !
Jag känner mig dum eftersom att jag inte har köpt något, men sparar pengarna till en finare julklapp istället =)
Hade tänkt hinna åka till stan en snabbis idag, lite shopping bara. Men upptäckte att tiden inte räckte till så nu sitter jag här vid datorn och slappar.
Fram mot eftermiddagen ska hela famijlen med till morfar, vi ska fika och laga en god middag. Mys

Imorgon är det upp och jobba igen, men så tråkigt är det inte, det är inte tråkigt alls ! (:
Hade tänkt hinna med en träning imorgon också, 5 dagar sen sist. Shiet, skärpning ! Nu ska jag tända lite ljus, byta ut min sov t-shirt mot lite mys kläder och sitta och titta ut på alla barnen som leker runt i snön, just nu håller dom på att bygga en jätte fin snögubbe =) haha
Ha en bra dag allihopa, och ta väl hand om era pappor, det är dom värda


image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0